20 November, 2012

TISDAG.

idag vaknade jag halv tio, efter att ha sovit oroligt i några timmar. kunde inte somna igår, det är lite som om min kropp går på halvfart hela dagen och behöver därför inte sova på natten. det blev malou och snor, knäckemacka och havremjölk till frukost.  alltså.. malou.. det handlar alltid om mat/träning och det känns som malou bara suger i sig alla "hur ser jag smal/fit ut"-tipsen och springer glatt hem efter varje sändning och gör de där övningarna/ äter den nyttiga maten. ( det handlar ju också om tragiska livsöden och att shoppa till vi dör. )

sedan har jag i ärlighetens namn inte uträttat några stordåd under dagen. dock lagade jag kålpudding, och hade 0.75 l buljong i istället för 0.75 dl. så blir det ibland. fick hälla bort vätskan. ja sen har jag vilat och snorat och hostat. känt mig lite uttråkad och ensam. till slut tog jag tag i mig och bakade en morotskaka, som blev jävligt god. det var ju lätt också, jag brukar ju liksom misslyckas med kladdkaka. 

nu väntar jag bara på min husband så ska vi kolla på the tudors. och så var den här dagen snart slut.  kul den var. not.

No comments: